Customer Review: Zamian Gold Cacao Mask/Zamian Escargot Super Aqua Cream

Posted by Comian Tuesday, February 8, 2011 7:15 AM


脸部一直都有一些小问题困扰着,虽然不常长暗疮,但是自从因为工作需要而频频化妆的关系,导致脸上的毛孔阻塞长了许多粉刺和黑头。这些表面看起来毫不起眼的小问题,只有在用手抚摸之下,才会感觉当皮肤地下凹凸不平的粗燥感。每次上美容院时,美容师都会用力的把粉刺和黑头挤出来,虽然过程有时会很疼痛,但是为了让毛孔变干净,让自己变漂亮,唯有忍住痛楚,有时候甚至可以感觉到眼泪在闭上了的眼眶中打滚着。
后来在资深美容师Apple的介绍下,我开始使用Comian引入的韩国美容产品,虽然她推荐的牌子并非国内市场上广告打得很凶,或者是有名人代言的牌子,但是,我上网查询后,发现这些美容产品在韩国本身都有一定的知名度以及拥护。

Apple推荐我使用的是针对我脸上的粉刺和黑头的自美颜天然黄金可可面膜(Premium Zamian Gold Cacao Pack)和自美颜蜗牛高水份美白霜(Zamian Escargot Super Aqua Cream)。前者帮助我清除脸部多余的油脂保持毛孔干净;后者则协助我补充脸部的水份保持脸部的滋润。
使用后的一个月,当我再度光临美容院时,我的美容师见到我第一个反应就是觉得我容光焕发,人也变得比以往亮丽了。当我躺下来接受美容护理疗程时,感觉美容师在我脸上挤压黑头粉刺的时间减少了,用的力气也没有以往来得大力,她也把更多的时间花在帮我进行脸部按摩和提拉。
也许有的人会不习惯自美颜天然黄金可可面膜那股浓郁的可可气味,也不喜欢在清洗的过程时会一个不小心把洗脸盆弄得很肮脏,不过,解决方法很简单只要买一片厚厚的海绵,沾湿后轻轻的把敷在脸上的黄金可可面膜抹掉就行。至于那个气味,闻久了就会习惯。

Customer name :Michelle
Age: 30 years old
Duration: 1 month
Product: Zamian Gold Cacao Mask , Zamian Escargot Super Aqua Cream


2 Response to "Customer Review: Zamian Gold Cacao Mask/Zamian Escargot Super Aqua Cream"

  1. Anonymous Says:

    Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on
    other websites? I have a blog centered on the same ideas you discuss and
    would love to have you share some stories/information. I know
    my visitors would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to send me an email.

    Also visit my web-site: simply click the following webpage

  2. Anonymous Says:

    Hi! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good
    results. If you know of any please share. Cheers!


    Also visit my web page; Power Precision Muscle building

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails